vineri, 24 aprilie 2009

De Vorba Cu Inima!

E liniste in suflet,

La fel si-n viata mea.

Doar intr-un colt de inima..

..mai plange cineva

“Ce s-a intamplat amice…?

De ce te plangi asa?”

…”Amagire”…

..rasuna..in urechea mea.

“Dar cine,ce si cum s-a intamplat?”

Si plange iar,din ce in ce mai apasat…

Te rog raspunde-mi!...

…si lasa-ma sa-ti sterg obrazu-nlacrimat.

“Viata mea si multe sentimente…

Mi-au fost zdrobite…

…de suflete indiferente.

Si-am plans cu foc si-am plans cu-amar,

Caci ce-am facut..a fost doar in zadar.

M-am daruit neincetat ,

si am iubit, si am iertat…

..dar ca raspuns…cu toti m-au condamnat.

Si-acuma dar,ca ai aflat…

Te rog sa pleci…sa pot sa plang….Neincetat!



4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa poezie...cred ca sufereai din dragoste cand ai scris-o...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place literatura si mai ales,poezia.De aceea mai astern uneori versuri p foi.Si recunosc sunt impresionata pentru ca ma regasesc in poeziile tale si au aceleasi subiecte ca poeziile mele. Felicitari continua cu poezia.Mi-ar placea ca in viitor sa citesc o carte de poezii scrisa chiar de tine.Pt ca descrii ceea ce simt eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc ina_cicky.M-am gandit si la varianta cu cartea...dar poate mai incolo...peste ceva timp.multumesc ink odat..si chiar ma bucur k iti plac poeziile.

    RăspundețiȘtergere