joi, 14 aprilie 2011

Ochii tăi pe braţul meu.

Bună ziua fată,
îţi tot spun,
mai bine de o lună.

Plutesc prin aer,
cu ochii-nchişi,
cu mâinile legate,
covalescent de-o săptămână.

Gândind că nu te-oi mai vedea,
îmi fac un tatuaj,
cu ochii tăi
pe braţul drept…întreaga mână.

Te-nregistrez pe-ascuns,
să te ascult mereu,
fugind pe-acoperiş,
sub clar de lună.

Mă ameţeşte-n cap,
un ţipăt de pisică,
ce-i în călduri,
iar el nu e, să-i cânte-n strună.

O izgonesc cu-njurături,
să plece imediat.
Eu sunt rănit, ea-i doar nebună.

Mă uit în jos,
aş vrea să sar,
să sar în cap…să-mi rup o mână?

Ce as simţi?
Durerea-n dragoste..
plăcerea-n durere,
a întunericului vină?

M-ai vizita-n spital,
cu supă şi banane
sau te-ai scuza,
c-ai musafiri, întreaga lună?

M-am săturat de întrebări,
mă duc în casă,
şi mă arunc în pat,
visând o viaţă bună.

Un comentariu: