vineri, 15 aprilie 2011

Nimic, doar fericirea.

Nu mă privi în ochi,
cerşindu-mi iubirea.
Ia-mă de mână
şi spune-mi neştiute.

Nu-mi adu flori,
cadouri scumpe, diamante.
Adu-mi ne-nţelesul,
creaţii şi cuvinte.

Nu imita bumbacuri,
aluzii fanteziste.
Dă-mi spontaneitate
şi suflul ce-i în tine.

Ascunde-mă la piept,
în buzunarul pielii tale.
Nu în fantome virtuale
şi în roboţi contrafăcuţi.

Nu am nevoie de nimic
de nu eşti tu,
spinul frumos,
cosaşul mic.

Nu mai veni
de nu eşti tu.
Nu-mi mai zâmbii,
iar viaţa nu mi-o obosi.

Ce-alegi sa faci
şi cine eşti?

Nu te amăgi
c-ai să înşeli
dreptatea mea
cu dulci poveşti.

Iar dacă spui
că mă iubeşti
luptă s-arăţi,
să-ţi dovedeşti.

Creeaz-o lume pentru noi.
..speranţă vie.
O scară
pentru lumea de apoi.

Îmbălsămeaz-o cu urât
şi cu noroi,
s-o curăţăm,
să o schimbăm.

Ca mai apoi
să-mbătrânim
şi să murim
de mână amândoi.

5 comentarii:

  1. foarte frumoasa poezia;;)...Felicitarii Alin>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, dar ar fi mai interesant sa vad si numele celui ce spune asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. inca un modernist pe paginile istoriei,un colos pt cei apropriati dar un necunoscut pt lumea-ntreaga.am obs ca-ti place sa filozofezi,nu cauta filozofia lumii[pentru a fi apreciat]ci cauto pe cea Divina

    RăspundețiȘtergere