duminică, 21 martie 2010

Dorinţă

Mă simt gol,
mă simt neputincios,
mă simt departe şi parcă fără rost.
Aş vrea să-nchid ochii şi să devin ceea ce îmi doresc.
Să fiu acolo...acolo unde vreau,
acolo unde simt, unde visez şi unde-aş vrea ca să trăiesc.
Să simt căldura vântului, plutind deasupra mea,
s-ascult la nesfarşit cum valurile îmi vorbesc...
şi să privesc mereu la ceru-albastru' de cristal.
Apoi, încet, o ploaie caldă să mă stingă,
cu stropi fierbinţi desprinşi din norii blânzi,
încet pe faţa mea să se prelingă.
O muzică tăcută şi plină de-armonie,
fără cuvinte omeneşti, fără un glas de om,
ci doar acorduri îngereşti.
Picioarele să-mi fie mângâiate de nisip,
prelung şi lin să m-odihnească.
Cu vârful degetelor,
încet eu marea să ating,
s-o simt aşa cum este ea,
şi blândă şi necruţătoare,
dar mereu acolo pentru mine,
să-nghită orice frământare,
şi-apoi să îmi ofere pace,
purtat pe aripi îngereşti,
o viaţă plină, fără de îngrijorare.
Aş vrea mereu ca apa împinsă spre uscat,
să-mi şteargă urmele de pe nisip,
nu să rămân-o pată neagră pe albul pur imaculat.
Mi-e frică să-mi mai deschid ochii,
şi frică mi-e să mai clipesc,
căci nu mai vreau să mă întorc aici,
printre noroi şi printre voci ce strigă ne-ncetat să mă trezesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu