sâmbătă, 16 august 2014

24/72

 Cuvinte, vacanțe, și iubiri
 cu toate au trecut,
 s-au dus pe rând
 spre neștiut,
 înspre necunoscut.
 
 Iată-ne acum plângând
 cu părul alb și pielea încrețită
 că nu ne-am bucurat mai mult
 nu ne-am aruncat în fiecare val
 și nu ne-am îmbătat cu vorbe-n fiecare seară.
 
 Triste și obosite ne sunt mâinile
 și aspre și dure
 ne-am izolat
 respins, abandonat.
 
 Cocori, frunze căzute,
 copii plângând, război
 și anii dintre noi.
 Momente de tăcere
 puteau a fi iubire și plăcere.
 Copii la minte
 ne-am încăpățânat,
 tăcuți ne-am ascuns, refugiat.
 
 Douăzeci și patru, șaptezeci și doi
 tot noi, tot reci și goi.
Și moartea ne apasă
 ne gonește înspre cenușă și rugină.
 Ne lasă rupți și despărțiți...

 De ce,
 de ce-i așa de greu să fim iubiți? 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu