marți, 24 septembrie 2013

Mozaic emotional

O mie de bucăţi de spaţii goale
o mie de raze de suflet,
o sută de valuri,
gânduri murdare… iubiri amare.
 
Umbre ce ard
mai rău ca nisipul de mare
îmi scot în ochi iluzii şi fantome.
Un măr şi-o pară,
tigrii, rechini, pisici de mare,
mă otrăvesc cu-a lor privire,
hipnotizat,
mă'ndrept spre amorţire.
Dinţi galbeni, stomace goale.
Închid ochii, vreau să visez.
Să mă scufund
în întuneric de coral,
să mă alint printre tăişuri
prin vârfuri ascuţite de fildeş colosal.
 
Să rupă cineva aceste cârje efemere
a dragostei placere,
căci mă rănesc şi mă acuză
mă fac să cred că sunt normal
când diagnosticul e clar: bolnav mintal.
 
Candelabre de argint murdare
ziduri crăpate de soare,
furnici ce mor
cărând propia casă,
călcate în picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu