duminică, 31 ianuarie 2010

Un vis, un gând şi o speranţă

Mă simt singur prin mulţimea covârşitoare,
căci nimeni nu-i ca min’,
în gând şi în visare.
Nu-i nimeni pe drumul meu,
pe-a mea cărare.
Oare fug eu prea tare?
oare sunt nevăzător,
la cei din jur..
..alerg cu nepăsare?

Ce va urma...
soare sau nori?
O lacrimă sau zâmbet..?
..mă-ntreabă al meu cuget.
Prin arşiţa dogorâtoare,
păşesc încet, păşesc agale.
Purtând în spate sac de întrebări,
şi însetat de adevăr,
o, cât de rău mă ard a mele frământări.
Aş vrea un strop pe faţa mea,
încet să se prelingă.
Un picur de apă,
focul inimii să stingă.

O ramură de fericire,
în cioc de porumbel.
O pată de culoare,
să am pe-al meu penel.
Şi să pictez la nesfârşit,
tabloul meu nemărginit.
Un vis, un gând şi o speranţă,
e ceea ce mă face fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu