luni, 18 mai 2009

Aştept ca să revii!

E noapte acum şi bezna-i tot mai deasă,

Iar în oraşul gri,şireata linişte se lasă.

Tresar un pic şi ma gîndesc,

Şi tot privesc şi iar gîndesc.

Iar ca răspuns, o stea zăresc.

Îmi fuge gandu’ apoi la tine,

Priveşti şi tu aceeaşi stea ca mine?

Distanţa grea sau miile de kilometri..

…ce ne despart…

Prin astă’ stea, îmi par doar centrimetri.

Şi tu-mi vorbesti şi ea îmi spune,

Apoi zîmbesti şi ea îmi zice.

Tu parcă langă mine eşti,

E ca un basm, e ca-n poveşti.

Chiar dacă zorii reci a dimineţii,

Te-au alungat, regină a blandeţii,

Eu ştiu că pe-nserat,din nou te voi vedea,

Din nou te-oi auzi şi-n preajma ta voi sta.

Şi tot aştept ‘napoi ca să revină

Să’mi spună de te-a zărit pe tine..undeva

Şi prin povestea ei plină de farmec

Să mi te-aducă inapoi ,speranţa mea.

Un comentariu: