marți, 17 ianuarie 2012

Actorul mut

Aștept finalul acestei piese,
prea lungă și prea veche.
Părăsesc decorul,
lăsând în spate scena
și-atâtea măști de care m-am scârbit,
m-am săturat,
sunt obosit.
Scenarii ieftine, texte repetate în exces,
aceiași spectatori cu-aceleași critici
și falsul interes.

De-ajuns cu jocuri de cuvinte
cu încercări rușinoase
de-a mima o viață artificială.
De-ajunsă orbire, ajunge prefăcutul.
Mai bine să mă țină-n lanțuri adevărul
decât minciuna să-mi fie fericire
 și ei să îi fiu rob…necunoscutul.

Nu-mi trebuie nimic de-aici,
doar muzica și apoi să plec,
spre-un nou început…
spre unul liniștit și mut.

20 de comentarii:

  1. http://alinostafe.blogspot.com/2011/02/noua.html

    RăspundețiȘtergere
  2. read between the lines....Alin

    RăspundețiȘtergere
  3. most definitely "maybe yes"...if you ask me, if it's about you..then "maybe not"..

    RăspundețiȘtergere
  4. "if it's about you..then "maybe not"..
    well, you must be knowing the answer to all the unanswered questions

    RăspundețiȘtergere
  5. i wish i could knew all the answers but i don't..it was just a presumption...that's all..did i offended you?

    RăspundețiȘtergere