joi, 10 iunie 2010

Te caut iar printre poteci...

Te caut iar printre poteci,
să-ţi dau iubirea mea pe veci.
Te caut iar la margine de lac,
blând să-mi vorbeşti iar eu să tac.

Te caut azi dar nu te văd,
iar viaţa-i moarte şi prăpăd.
Te caut azi...oare-ai plecat?
răspunde glasului îndurerat.

Visez la tine zi de zi,
-tu-mi eşti puterea de-a trăii-
Visez mereu doar chipul tău,
întoarce-te căci sunt al tau.

Mi-e inima străpunsă de săgeţi,
de ce nu vrei să mi te-arăţi?
Mi-s ochii-n lacrimi, un ocean,
căci te iubesc dar nu te am.

De ce-ai plecat, de ce-ai plecat?
te-aştept şi-acum şi mâine…ne-ncetat.
Vino ‘napoi, nu mă lăsa,
şi-adu cu tine viaţa mea.

4 comentarii:

  1. Alin you are the best.Unchiul John a zis ca numai Eminescu scria asa poezii la Veronica Micle.
    Gooood job. We like them.
    Keep doing, you neven know what is next.
    Elena and Jonh

    RăspundețiȘtergere
  2. Eminescu, Eu..hmm cam departe:D.multumesc inca odata si multe salutari la toti!

    RăspundețiȘtergere